לקוח יקר, אנו מברכים אותך על החלטתך לרכוש בקאסיאס!

 

האחריות והתנאים המפורטים להלן הינם חלק בלתי נפרד מטופס ההזמנה

 

1. זמן וצורת האספקה :

 במידה והמוצרים במלאי ואינם שולחנות או מוצרים שכתוב מפורש אחרת זמני האספקה כדלהלן :

  • · זמן האספקה מהמחסן למוצרים ארוזים ללא הרכבה : הינו מידי בהתאם לשעות פעילות המחסן,זמינות המוצר ובתיאום עם המחסן מראש בשיחה טלפונית !!!
  • זמן האספקה מהמחסן למוצרים מורכבים: הינו על בסיס מקום פנוי במחסן ובתיאום מראש , ולא יאוחר מ7 ימי עסקים מבקשת התיאום בשיחה טלפונית !!!!
  • זמן אספקה במשלוח הביתה הינו עד 14 ימי עסקים , בתנאי והמשלוח הינו לאזור המרכז, השרון ,ירושלים ובתוך הקו הירוק .
  •  ובתנאי והלקוח לא נמנע מלקבל את המשלוח בתוך זמן זה  מכל סיבה שהיא .
  • אין החברה מחויבת לסידור משלוחים לבית הלקוח , השירות ניתן מחברה חיצונית שמשתפת איתנו פעולה ואינה באחריותנו (איחור וכדומה) .

·    על הלקוח חובת בדיקת אפשרות הכנסת המוצרים לביתו בדרך מקובלת וסבירה במידה ונדרש שימוש  במנוף ההוצאות יחלו על הלקוח .

  • איסוף מהחנות : ניתנת האפשרות לאסוף מהחנות את המוצר שנרכש ,על בסיס מקום פנוי בחנות ובתיאום מראש בשיחת טלפון בלבד.

במידה והלקוח לא יגיע לאסוף את ההזמנה תוך 2 ימי עסקים מקבלת ההודעה שהסחורה בחנות יצטרך לאסוף מהמחסן ישירות  .

  • אספקת המוצרים לבית הלקוח תעשה רק במידה וכל סכום ההזמנה שולם במלואו לפני יציאת המשלוח

כל עיכוב בתשלום יעכב את זמן האספקה ולא תהיה שום טענה ללקוח לגבי זמני האספקה .

*במידה ונעשתה טעות ע"י החברה והתברר שהמוצר אינו במלאי או שלא ניתן לייצר את המוצר המבוקש מכל סיבה שהיא

אין ללקוח שום טענת עוגמת נפש  בשל ביטול ההזמנה תוך 7  ימי עסקים מיום ההזמנה וכמובן יוחזר כל כספו ששולם על ההזמנה  .

 

.2 אחריות המוצר :

תקופת האחריות הינה ל 12 חודשים מתאריך מסירת המוצרים לחזקת הלקוח

במידה ונאספו הכיסאות מהחנות או מהמחסן אין אחריות כלל וכלל על כל נזק שיכול להיווצר על ידי ההובלה  , לכן על הלקוח לבדוק את הכיסאות בעת האיסוף מכל בעיה שתהיה .

·    האחריות הינה לכל נזק שלא נגרם מחמת שימוש סדיר , ותקפה בתנאי כי במוצר נעשה שימוש ביתי- פרטי סביר בלבד , המוצר נמצא בכתובת אליה סופק ע"י החברה בלבד ,במוצר לא נעשה כל תיקון ע"י גורם שלא מטעם החברה ,לא נעשה בו שימוש לקוי, המוצר לא בא במגע עם מים/אש/חום/שמש/אלכוהול/חומרים לא מתאמים וכן לא נעשתה במוצר פגיעה ע"י הלקוח.

  • על הלקוח לבדוק את המוצרים עם קבלתם לידו ולציין בכתב ליקויים אם קיימים. במידה ולא עשה כך במעמד האספקה בין באיסוף עצמי ובין בבית בקבלת המשלוח , יראה כאילו סופקו המוצרים בהתאם להזמנה ובמצב תקין וכל טענה לנזק/פגם שאינו כלול באחריות המוצר לא יתקבל בשום פנים ואופן.
  • האחריות לא כוללת נזק מסוג לכלוך ,כתמים ,שריטות ,מכות או כל בלאי אחר במוצר.
  • האחריות אינה כוללת מוצרים שניקנו מתצוגה / עודפים / סוג ב' שכן נרכשו כפי שהן והלקוח מצא אותם מתאימים לצרכיו.

*במידה וצריך לתת שירות מכל סוג שהוא מתוקף האחריות , צוותי השרות של החברה יגיעו לבית הלקוח אם ידרשו לכך בפרק זמן סביר, פרק הזמן לטיפול בליקויים יהיה סביר בהתאם לזמינות חומרים וחלפים שונים הדרושים למתן השרות ,וכמובן  שלאחר תום האחריות השירות יעלה סכום מסוים לפי הצורך.

 

טיפול ותחזוקה :

  • לשמירת הברק והגימור של המוצר יש להשתמש במטלית רכה בלבד
  • אין להניח על המוצרים דברים חמים ואין לחשוף את המוצרים לשמש ו/או לפגעי מזג האוויר
  • אין להשתמש בחומרי ניקוי העשויים מחומרים ממיסים כל שימוש בחומרי ניקוי הינו על אחריות הלקוח בלבד.
  • בדי הריפוד עשויים מחומרים שונים ואחריות הלקוח לוודא את התאמת הבד לצרכיו. יש לציין כי כול סוגי הבדים דוהים במידת מה עם הזמן

אך קירבה למקור חום ו/או שמש עלולה לגרום לדהייה מואצת.

  • אין לשטוף ולכבס את בדי הריפוד אלא אם קיים אישור מפורש בכתב על כך מאת היצרן/יבואן הבדים.
  • יש למנוע מגע של בד הריפוד עם גופים רטובים או מלוכלכים. בדים סינטטיים בלבד ניתנים לניגוב במטלית לחה.

 

.4 ביטול הזמנה:

  • במידה והלקוח ביצע הזמנה  מיוחדת כגון שולחן מכל סוג שהוא או כיסאות עם בד בבחירה אישית לא תינתן אפשרות לבטל כלל .

 

  •    ביטול ההזמנה לאחר קבלת המוצר ,תתאפשר עד 14 ימים בלבד מקבלתו ,בתנאים הבאים:
  • אין מדובר בהזמנה מיוחדת או שולחן .
  • המוצר תקין באריזתו המקורית ולא נעשה בו שימוש כלל .
  • לא נעשתה כל פעולת הרכבה בבית הלקוח .
  • המוצרים נמצאים במקום בו סופקו בלבד.

 

  1. 5. כללי :

החברה רשאית לפרסם את מוצריה במחירים שונים בעתיד וללקוח לא תהיה כל דרישה או טענה בגין זה .