הבית הלבן: 4 הטיפים החשובים לשימוש בלבן בעיצוב הבית

ישנם הרבה יתרונות לשימוש בצבע לבן בעיצוב הבית כולו בין אם מדובר בקירות לבנים, מטבח לבן, כסאות לבנים או פריטי ריהוט, טקסטיל ונוי נוספים. הצבע הלבן נחשב לאלגנטי ולמודרני; זהו צבע רגוע, ניטרלי, המוסיף אור לבית ומעניק תחושה של חלל גדול, גם אם מדובר בבית קטן. יחד עם זאת, חשוב להקפיד להשתמש בצבע הלבן בחוכמה מבחינת המינון ומבחינת בחירת גוון הצבע המתאים ביותר, וזאת על מנת להימנע מיצירת תחושה של ניכור וסטריליות בבית.
הצבע הלבן נחשב בתרבות המערב לצבע חגיגי, צבע של התחלות חדשות, המסמל שלווה, ניקיון וטוהרה. כיום, לצבע הלבן יש נוכחות מרכזית בעיצוב של הרבה בתים ודירות. כאשר משתמשים בלבן בעיצוב הבית, מתקבלת תחושה של שיקיות ואלגנטיות, הכול נראה נקי ופתוח, והלבן גם משתלב נהדר עם כל צבע אחר במניפת הצבעים.
כאמור, כשמדובר בעיצוב הבית, לשימוש בצבע לבן שלל יתרונות. ביניהם: יצירת חלל הנראה גדול יותר מכפי שהוא בפועל, שכן הצבע הלבן משמש כמחזיר אור של קרני השמש שיחדרו אל הבית ולכן הוא למעשה מוסיף הרבה אור לבית. הבחירה בלבן גם מעניקה לכל בית תחושה של התחדשות ויוקרה.

טיפים לשימוש בצבע לבן בעיצוב בית

קירות לבנים

כידוע, לצבע הלבן יש תתי גוונים (דוגמת "לבן שבור", "לבן שקוף", "לבן- אפור"), כאשר כל נגיעת צבע משפיעה באופן שונה על תחושת העיצוב בחלל הבית. לכן, חשוב מאוד למצוא את הלבן הנכון ביותר, בהתאם לאווירה שמעוניינים ליצור בבית ובהתאם לאופי החלל. כך לדוגמה, גוון עדין של צבע לבן-שמנת, משרה אווירה קלילה וחמימה ויעניק לבית מראה רך בסגנון רטרו. לעומת זאת לבן עם נגיעה של אפור ייתן תחושה יותר אורבנית וקרה ואילו צבע לבן עם נגיעה של מוקה, יעניק תחושה של חלל חם ויוקרתי.

עיצוב המטבח בצבע לבן

מטבח לבן מבריק הוא תמיד דבר טרנדי, המשדר מראה נקי ואלגנטי. מאחר שבמטבח יש כמות גדולה של מגירות, ארונות ודלתות, הצבע הלבן מאוד מתאים ותורם ליצירת מראה קליל אך מוקפד.

שילוב צבע לבן על גווניו עם פריטים אחרים

הצבע הלבן הוא צבע ניטרלי ונעים לעין, והוא תמיד ישתלב נהדר עם צבעים אחרים. כאשר בוחרים להשתמש בלבן לעיצוב, ניתן בקלות להבליט פריט כלשהו בצבע אחר הניחן במראה מיוחד. מומלץ לשלב נקודה כלשהי של צבע, לדוגמה כריות צבעוניות או מנורה יפה; תוספת זו תורמת לגיוון ומוסיפה עניין לחלל העיצובי.

שילוב של פריטי ריהוט

מומלץ להוסיף כסאות לבנים לפינת האוכל, לחדר המשפחה או למטבח. ניתן לבחור בריהוט לסלון בצבע לבן, למשל שולחן צד או שידת טלוויזיה. חשוב לזכור, שכאשר מעצבים את הבית בלבן אסור שיהיה עומס של פריטים וריהוט. מומלץ לשלב ריהוט לבן בתבונה, על מנת לשמור על תחושה נקייה וקלילה שאינה מרוחקת.

אצלנו בקאסיאס תוכלו למצוא מגוון כסאות לבנים יפים, נעימים ונוחים שישתלבו נהדר במראה הכללי. כך לדוגמה, כיסא בר מדגם "באסקט בר" בצבע לבן הוא כיסא בוכנה בעיצוב כפפתי המספק תחושת נוחות מושלמת. הכיסא עשוי מחומר חזק ואיכותי במיוחד. מלבד דגם זה, קיים גם כיסא לבן מדגם "קארלוס" שישתלב נפלא בפינת האוכל שלכם, וכן עוד מגוון דגמים נפלאים נוספים שיתאימו לבית הלבן שלכם.

כתובות הסניפים:

בנתניה:רחוב מפי 5, מתחם העיצוב והקולינריה "סוהו", קומה 2.

תל אביב:רחוב קיבוץ גלויות 51

ירושלים:רחוב פייר קינייג 28

0
    0
    הפריטים שלך
    העגלה ריקה

    קסיאס

    מחובר

    כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

    דילוג לתוכן