כסאות בר מעוצבים – קולקציית קאסיאס ישראל 2023

כסאות בר כבר ממזמן אינם נחלתם הבלעדית של בארים, בתי קפה ומועדונים, וישראלים רבים נהנים מישיבה על כיסאות בר גם בביתם. טרנד השימוש בכיסאות בר בבית הביא ליצירתם של כסאות בר מעוצבים, שיכולים להפוך את הבית שלכם למיוחד ומעוצב יותר.
כסאות בר הפכו לאחד הטרנדים הבולטים בעולם העיצוב בשנים האחרונות, ואכן ניתן למצוא מגוון רחב של כיסאות בר בחנויות לריהוט ועיצוב פנים, מכיסאות מתכת פשוטים וקלים ועד כיסאות בר מעוצבים ומיוחדים, כמו שתראו באולם התצוגה וחנות הדגל החדשה של קאסיאס.
כיסאות בר הפכו לפופולאריים במיוחד בשנים האחרונות בשל מספר סיבות מרכזיות. ראשית, השימוש ההולך וגובר באי הממוקם באמצע המטבח הפך את כסאות הבר למצרך מבוקש לא רק בישראל אלא בעולם כולו. כמו כן, העובדה כי רבים מאתנו מתקשים לשבת בצורה מסודרת סביב שולחן האוכל בכל יום עקב מחסור בזמן (או מחסור ברצון), יצרה צורך גובר בפינת אוכל קטנה וקומפקטית, שלרוב הינה פינה גבוהה יחסית, המגיעה עם כסאות בר.
כמובן שהשימוש הקלאסי והמסורתי בכיסאות בר לא נעלם מהעולם. בר משקאות מעוצב בחלל המרכזי של הבית כחלק מהעיצוב של הבית הפך להיות מקובל ופופולארי במיוחד בשנים האחרונות. הדבר נובע בראש ובראשונה מהחיבה לאלכוהול איכותי כמובן, אך ניכר כי מדובר גם באלמנט עיצובי, שכן בר משקאות מוסיף מימד קלאסי ויוקרתי לעיצוב הבית, והופך את החלל לאלגנטי יותר. כך, בין אם הם משמשים לצרכי עיצוב, ובין אם הם משמשים לצרכים פרקטיים, השימוש בכיסאות בר הולך וגובר בשנים האחרונות.

כסאות בר מעוצבים

העובדה כי כיסאות בר הם חלק מעיצוב הבית הביא ליצירתם של כיסאות בר מעוצבים. כסאות אלה הם אינם כיסאות הבר הפשוטים שהיו נפוצים פעם, אלא כיסאות איכותיים, המתאימים לטרנדים השולטים בעולם עיצוב הפנים, כך שהם יוכלו להשתלב באופן מושלם בעיצוב טרנדי ועכשווי.
כיסאות הבר בקאסיאס למשל משקפים את הטרנדים העכשוויים בעולם העיצוב. רוב הכסאות מסוג זה אינם כיסאות עץ מאסיביים, אלא כיסאות עדינים יותר, המשלבים גם עיצובי מתכת, המתאימים לטרנד האורבני-תעשייתי השולט בעולם העיצוב בשנים האחרונות. סגנון זה הביא אתו שימוש גם צבעים מטאליים חזקים כמו כסף וזהב, וכיסאות מעוצבים רבים משלבים צבעים אלו.
אם זהב וכסף פחות מדברים אליכם, כדאי שתדעו שאחד הטרנדים המובילים בכיסאות בר הוא דווקא שימוש בצבעי פסטל מעודנים. צבעי הפסטל, המאפיינים את סגנון הוינטאג' חזרו בגדול בשנים האחרונות, אך עם טוויסט עדין יותר. צבעי הבז', הכתום, הצהוב, והסגול, משולבים עם גוונים של אפור לכדי יצירת צבעי פסטל עדינים ונעימים. כסאות בר רבים מגיעים בצבעי פסטל מעודנים כמו ירוק-אפור, חום בהיר, כתום אפרסק עדין ועוד.

כסא בר - דגם הדמיית מוצר ג’ורג’ בר מושב עץ

כיסאות הבר הייחודיים של קאסיאס – איכות ויופי המשתלבים בהרמוניה

חברת קאסיאס המייבאת מגוון רחב של מוצרים לעיצוב פנים, מחזיקה במגוון גדול ומרשים של כיסאות בר בעיצובים יחודיים. בקאסיאס תוכלו למצוא כיסאות בר בסגנונות ובצבעים שונים, שיתאימו לכל סגנון עיצוב שתרצו. תוכלו למצוא כאן כיסאות מדגמי "בר ברלין" או "אדוארד בר"

בצבעי פסטל עדינים, המתאימים לטרנד העיצוב העכשווי. אם אתם נוטים יותר לכיוון הצבעים המטאליים תוכלו לבחור בכסא ה"סלומון בר" בעל רגלי הזהב.
אם בכל זאת ברצונכם לבחור בכסאות בר קלאסיים, תוכלו למצוא בקסיאס את "קיצ'י בר", כיסא עם רגלי עץ ומושב בצבעים שחור או לבן, שיעניק לבר שלכם מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי.

רבים בוחרים לעצב את ביתם בסגנון מונוכרומטי, כלומר עיצוב כל החלל בגוונים של צבע אחד. במקרה זה תוכלו למצוא באולם התצוגה שלנו מגוון רחב של כסאות במגוון צבעים מיוחדים, כמו כיסא "בר סקי" המגיע בצבע טורקיז יפהפה.

אנו נשמח לעזור לכם בבחירת כסאות בר ייחודיים עבור ביתכם או בית העסק שלכם. אתם מוזמנים להגיע לאולם התצוגה החדש שלנו במתחם העיצוב והקולינריה החדש "סוהו" בנתניה, להתרשם מהמגוון של יותר מ-300 דגמים של כסאות וכסאות בר שלנו וכמובן – להתחדש!

כתובות הסניפים:

בנתניה:רחוב מפי 5, מתחם העיצוב והקולינריה "סוהו", קומה 2.

תל אביב:רחוב קיבוץ גלויות 51

ירושלים:רחוב פייר קינייג 28

כנות:אדום 6 צומת כנות

0
    0
    הפריטים שלך
    העגלה ריקה

    קסיאס

    מחובר

    כדי שנעביר אותך לשלוחה הרלוונטית בWhatsapp בחר נושא רצוי להתכתבות:

    דילוג לתוכן